Usluge knjigovodstva i računovodstva

Knjigovodstvena agencija kod koje ne trošite vreme bespotrebno, jer imamo sistem koji nam omogućava da knjigovodstvene (računovodstvene) usluge budu efikasne

Veliki broj firmi koji nam se javlja neretko nam govori da je ono što žele od knjigovodstvene agencije ne samo da im dokumenta budu proknjižena ili plate obračunate već i da:

  1. ne moraju da brinu o propisima, već da im neko razumljivim jezikom ukaže na bitne promene
  2. ne moraju da troše vreme na fizičko donošenje papira, već žele da sve bude digitalno
  3. žele da neko s njima radi na razvoju poslovanja, ne samo na administraciji

Ukoliko se pronalazite u nekoj od navedenih stavki onda će tekst ispod biti potencijalno interesantan za vas.

neoporezivi iznosi

Ko smo mi?

Ideal Računovodstvo je moderna  računovodstvena odnosno knjigovodstvena agencija koja posluje na više lokacija u Srbiji i ima za cilj da svakog dana unapredi nivo digitalizacije sopstvenih knjigovodstvenih usluga, i time reši ključne izazove koji prate saradnju između knjigovodstva i klijenata.

Način na koji dajemo sve od sebe da našu strategiju ispunimo je da konstantno investiramo u procese digitalizacije – odnosno u knjigovodstvene softvere u Cloud-u kao i softvere koji omogućavaju rad na relaciji klijent – knjigovodstvena agencija u realnom vremenu bez suvišnog trošenja vremena i neefikasnih procesa.

 

 

Koje probleme rešavamo?

  • eliminišemo bespotrebnu fizičku razmenu dokumenata tako što kreiramo online sistem razmene podataka bez obaveze da dolazite kod nas i samim tim štedite značajno vreme koje vam ostaje za porodicu, prijatelje i hobi.
  • eliminišemo bespotrebnu upotrebu papira tako što koristimo digitalna dokumenta i e-potpise u svakom obliku i time štedimo dodatno vreme i papir
  • dajemo proaktivne odgovore time što radimo nad istim podacima u jednoj bazi imamo priliku da uočimo bitne trendove i na vreme ih signaliziramo 

Knjigovodstvene (računovodstvene) usluge i digitalizacija - koji su tu benefitei za Vas ?​

knjigovodstvene usluge i digitalizacija

Imate kontrolu nad poslovanjem u realnom vremenu

 

Kao knjigovodstvena agencija u operativnom radu koristimo napredne softverske alate koji omogućavaju klijentima da u realnom vremenu znaju ključne infromacije kao što su:

  • stanje zaliha
  • dugovanja
  • potraživanja
  • PDV

No, iako investiramo u alate koji klijentima omogućavaju da dobiju kvalitetniju knjigovodstvenu uslugu,  naš najveći “alat” je posvećenost ka brzom rešavanju klijentskih zahteva.

Znamo da zvuči “kliše”, ali je zaista tako.

Mogućnost da nivo knjigovodstvene usluge prilagodimo kako malim, tako  i srednjim i velikim klijentima kao i raznolikost knjigovodstvene usluge omogućavaju nam da svakom klijentu pristupimo personalizovano, odnosno da način isporuke IDEAL knjigovodstvenih usluga prilagodimo željama partnera.

Pored navedenog, sam proces digitalizacije nam omogućava i to da cenu knjigovodstvenih usluga možemo takođe prilagoditi veličini svakog biznisa ponaosob.

Uvek spremni za banku

Iako zvuči poprilično “nemoguće”, praksa je pokazala da ukoliko se procesi implementiraju na pravi način i sistem postavi tako da se od izvora podataka do finalnog oblika stiže na “jedan klik”, sve je moguće. Ovakav sistem rada nam donosi IDEAL klijentima komfornost u tom smislu da externo knjigovodstvo postaje takoreći interno jer radimo nad istim podacima u realnom vremenu. 

Ne vezujemo Vas veštački

Način na koji radimo sa klijentima je takav da uvek možete s lakoćom promeniti nas kao agenciju ukoliko bilo čime niste zadovoljni. Naime, sistem po kom radimo i u kom je sve digitalno omogućava klijentima da s lakoćom mogu promeniti dobavljača ovog tipa usluge.

Koje sve usluge možete očekivati od IDEAL-a?

 

Knjigovodstveni odnosno računovodstveni servis Ideal Računovodstvo obavlja sledeće knjigovodstvene i računovodstvene usluge:

  1. vođenje glavne knjige,
  2. analitičku evidenciju salda, konta, listinge otvorenih stavki,
  3. obračun poreza na dodatu vrednost,
  4. vođenje poreskih evidencija,
  5. obračun amortizacije osnovnih sredstava,
  6. izradu završnog računa,
  7. izradu međugodišnjih bilansa,
  8. vođenje blagajne,
  9. obračun plata, socijalnih doprinosa,ugovora o delu i autorskih honorara,
  10. vođenje računovodstva po troškovnim mestima i projektima
  11. izradu statistike finansijskih računa,
  12. vođenje platnog prometa,
  13. obračun kamata,
  14. pripremu dokumentacije za dobijanje bankarskih pozajmica,
  15. izradu predloga racionalizacije ostalih postupaka povezanih sa računovodstvom,

A da li od knjigovodstvene agencije IDEAL možemo očekivati i nešto više od pukog knjigovodstva?

Da, možete.

Pored navedenih knjigovodstvenih usluga koje obuhvata standardna računovodstvena praksa, korisnicima IDEAL računovodstvenih usluga možemo obezbediti i dodatne tipove usluga kao što su:

  1. pomoć prilikom odabira softverskog rešenja
  2. pravno savetovanje
  3. posredovanje u komunikaciji  sa bankarskim sistemima
  4. priprema biznis plana 
  5. posredovanje prilikom komunikacije sa javnim sektorom
Iako ove usluge ne spadaju u standardne pakete i cene računovodstvenih usluga, i njih možemo prilagoditi potrebama samog biznisa.

ŽELITE DA SAZNATE KOLIKO BI KOŠTALE RAČUNOVODSTVENE USLUGE ZA VAŠU FIRMU?

Ukoliko imate pred sobom sve neophodne parametre za kreiranje procene cene koštanja računovodstvene usluge, možete nam poslati detalje popunjavanjem forme ispod i u roku od 11h možete očekivati odgovor s naše strane. 



    Call Now Button+381648725291